Zo lang geleden - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Nikkie - WaarBenJij.nu Zo lang geleden - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Nikkie - WaarBenJij.nu

Zo lang geleden

Blijf op de hoogte en volg Nikkie

02 April 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Erg erg jammer.. Ik baal er in ieder geval zelf van, dat het weer zolang geleden is dat ik blog.

Deze blog zal ook niet te lang zijn, zal hieronder verder toelichten waarom!

Deze reis is fantastisch, ik heb het enorm naar mijn zin in het (nog steeds zonnige) Kaapstad.
Op stage krijgen we steeds meer een band met iedereen, allemaal vrouwen (is dus vooral ook een erg gezellige boel)

De werk mentaliteit is heel anders hier dan in Nederland. Het is ook helemaal niet erg om wel eens lekkere chill dagjes te hebben op je werk, hier kom ik de laatste tijd steeds meer achter. Alles is heel gemoedelijk en alles wordt vooral ook erg op het gemakkie gedaan. Soms is dit lekker, maar soms heb je ook wel zoiets van hup hup hup.. Maar hup hup hup kennen ze hier niet.

Met zijn vieren gaat alles goed, we zien elkaar ook wel eens minder omdat er dan bezoek is uit Nederland.
Zoals de meesten wel weten zijn mijn ouders er nu, tot maandag.. Ik vind het zooo fijn, lekker vertroeteld worden, lekker eten, leuke dingen doen, beetje shoppen, kletsen en gewoon lekker vertrouwd!

Helaas hebben wij wel wat probleempjes in ons huis gehad, ik zal jullie alle details besparen... Maar ik kan vertellen dat wij nogal klagende buren hebben.
Ik heb vorige week besloten dat ik daarom ook wil verhuizen. Jasper is inmiddels naar Blouberg verhuisd en ik volg hem... Vandaag!!!!
Vandaar dat deze blog niet al te lang is.
Ik heb de laatste tijd minder van me laten horen, maar ben hier echt heel druk mee bezig geweest!
Blouberg is echt iets heel anders als waar we nu zitten, 25 minuten verderop. Hier maak je echt Afrika mee, daar ook, maar het is wat rustiger en eigenlijk alleen maar strand..

Wanneer ik er in zit vanavond, hoop ik dat de komende tijd ook beter wordt thuis. Gewoon "lekker" thuiskomen, inplaats van meteen weg willen! Dit weekend lekker lang paas weekend, even wat minder werk. En dit is het weekend dat mijn lieve Follekie komt!!

Ik hoop dat iedereen die natuurlijk in contact met mij is, meer op de hoogte is:)
Ik ga weer even verder mijn spullen pakken!!

XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 April 2015

Zo lang geleden

24 Februari 2015

downs maar vooral veel ups!!!

10 Februari 2015

Aan alle verwende mensen in Nederland

01 Februari 2015

Weer een heerlijke week!!

25 Januari 2015

Mijn eerste dagen!
Nikkie

Actief sinds 25 Jan. 2015
Verslag gelezen: 973
Totaal aantal bezoekers 2815

Voorgaande reizen:

25 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: